LA CNT D´ELX S’ADHEREIX A L’HOMENATGE A ANDREU CASTILLEJOS

andreu-castillejos

Salut:

Vos comuniquem que la nostra organització, el sindicat d’oficis diversos de la CNT a Elx, responent a la vostra invitació, va prendre en assemblea la decisió d’adherir-nos i fer patent el nostre homenatge al nostre amic i company Andreu Castillejos.

No podíem deixar de compartir estos sentiments amb tots vosaltres i mostrar la nostra gratitud amb Andreu que sempre, al llarg de tot el temps que ho vam conéixer, va destacar pel seu compromís, militància i disposició a col•laborar en tota aquella iniciativa de lluita i canvi social, que se li plantejara.

Cal recordar que esta relació també va tindre discrepàncies per les idees o per exemple, el seu apassionament pel Misteri, fet religiós que no compartim en absolut, però el seu caràcter de persona bona, superava amb molt les nostres possibles diferències.

En els seus últims dies, vam ser conscients de la seua situació i la seua defunció va deixar en la nostra ciutat un buit que amb la nostra memòria tenim l’obligació de completar.

Fem patent nostra petició perquè la seua obra i llegat passe a ser patrimoni del poble d’Elx, dels ciutadans i treballadors de peu, sense que això supose la mercantilització del seu art, les seues idees i la seua creació cultural.

Així mateix ens adherim a la petició perquè l’Ajuntament de la nostra ciutat li dedique el nom d’un carrer, com a homenatge de la ciutat que va recórrer dia a dia, pas a pas, en eixos carrers on trobàvem la seua xicoteta figura, però, la seua grandíssima humanitat.

I com sempre diem els anarquistes, el millor homenatge, l’únic, l’imprescindible és continuar la lluita darrere del canvi i la justícia social, darrere de la utopia i la revolució, ací és on sempre ens trobem i ens trobarem amb la memòria d’Andreu.

Que la terra et siga lleu, company!

CNT ELX